Nedräkningen har börjat

2 veckor, 14 dagar, 336 timmar, 20160 minuter, 1209600 sekunder kvar ungefär.
 
Jag börjar få resfeber nu men på samma gång känns det inte verkligt. Det känns som världens kliv att ta, jag flyttar inte bara hemifrån utan från allt som jag känner till. Mitt hem, min familj, mina vänner, mitt jobb, mitt land, ja i stort sett allt. Det känns både skönt och läskigt. Jag vill börja om och träffa nya människor, bryta min vardag och skaffa nya vanor. Men jag vill också stanna kvar, hålla kontakten med alla jag älskar som kör på med sina egna liv, ta del i mina systrars liv och se Max växa (även om det bara blir några mm till). Det skulle kännas säkert att stanna kvar och för mig är det lika med tråkigt. Därför tänker jag släppa allt och ta det här klivet. Klivet till att bygga ett annat liv än det jag är van med. 
Jag hoppas att ni vill följa mina kliv på vägen till att komma fram till vem jag egentligen är och vem jag vill fortsätta vara i resten av mitt liv.
 
See you soon then,
B
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback