1 december

Idag börjar julkalendern!:D Jag vet att det dock är för tidigt än, de har inte släppt avsnittet än men wiie vad jag ser fram emot att kolla!!
Igår pratade jag med Jessica i telefon. Det är alltid lika kul (: Känns nästan som att jag är hemma när jag pratar med mina kära vänner. Jag får veta vad som händer där hemma (inte mycket) och de får veta vad jag gör (;
 
Idag gick jag upp runt halv sex. Troy ville att vi skulle gå ut och vandra.. haha! Så jag, Kallen och Troy åkte iväg till ett vandringsspår som ledde upp till toppen av ett berg.
Fyfan vad det tog i benen. Det var ganska brant och trappor upp i stort sett hela jäkla vägen! Men det var kul, bra träning och man kände sig nöjd när man kom upp till toppen (: 
 
Nu har vi varit och letat julgran (känns väldigt konstigt när det är 35 grader).. 
Lite senare idag ska vi åka och kolla när Troy ska på boot camp, det är tydligen final idag. De är fyra lag som ska tävla och göra upp om vinnaren för i år. 
 
Det är en månad till 2013. 
Känns konstigt. 
Känns konstigt att jag ska fira in det nya året här. 
Förmodligen åker jag till Magnetic Island eller något (: 
 
Jag har också bokat allting till Magnetic Island för nästa vecka med Lizette. Vi åker dit på onsdag och stannar två nätter (: Det ska bli roligt!
 
Får se om jag kanske hittar på något med tjejerna ikväll. Skulle vara kul att gå ut men vi får väl se om jag orkar och om de vill (:
 
Nej, nu ska jag ta och vila en stund, kolla på Revenge och äta lunch. 
Och pappa om du läser det här; så får du gärna vara snäll att ringa mig någon dag! Jag vill gärna prata med er men ni svarar ju aldrig.. :(
 
See you soon then,
B
Lagom svettig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback