3 månader, 91 dagar, 2184 timmar

Som ni kanske förstår så är det så länge jag har varit hemifrån nu. Har haft en väldigt busy dag här.
Först fick jag en lista på saker jag behövde göra här hemma, så som moppa golven, dammsuga, vika miljontals med kläder, haha, diska (för hand..de borde verkligen köpa en ny diskmaskin här! Mina händer har börjat tappa hud, känner att de inte tål att doppa händerna i diskmedel ungefär tre-fem gånger per dag.. :/ ).
Hur som helst, så åkte jag och Kallen med Laura, Ruby och Mika till Rockpool (en saltvattenpool precis bredvid havet) för att träffa Luisa och Maria (det var hennes sista dag innan hon åker till Sydney i två dagar och sedan hem till Danmark). Därför skulle vi grilla och träffas lite en sista gång med henne. Det var mysigt men sorgligt att hon ska åka.. 
Sedan åkte vi hem, började med middagen som var extra speciell idag för att Sue skulle ha en av sina jobbarkompisar över på middag (:
Det var också trevligt men jag började få jätteont i ryggen redan innan vi satte oss ner för att äta.. Nu är den ett helvete. Gör så ont så att jag vill gråta..(vilket jag redan har gjort..)
Jag försökte att moppa och dammsuga försiktigt men jag antar att det inte spelar någon roll hur försiktigt jag än gör det, det går bara inte med min rygg. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. antar att jag borde säga det till Sue och Troy men vet inte vad. Vad ska jag säga; "jo förresten så kan jag inte göra några hushållssysslor. Vika tvätten är i stort sett det jag klarar av.." 
Jag får väl hoppas att det blir bättre imorgon. Hoppas verkligen att jag kan resa mig upp och att det inte blir som det brukar, att jag inte kan röra mig.. 
Nu längtar jag hem :( har jätteont och vill bara ligga i min egna säng för det brukar hjälpa bäst. Den här sängen är inte så skön eller särskilt bra för min rygg heller. 
Annars så är det bra här, jag trivs. Jag är dock lite nervös för hur regnperioden kommer att vara här, de säger att det kan bli översvämningar och sånt men jag håller tummarna på att jag klarar mig (; hehe
 
Ska försöka sova nu och vila ryggen samt hoppas på det bästa inför imorn!
 
See you soon then,
B
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback