JULAFTON

Yep, you heard me! It's Christmas Eve!! Julafton ♥
Tekniskt sett så är det redan Christmas Day här men sak samma. Det är fortfarande julafton borta hos er och min blogg går efter svensk tid så (;
 
Jag har pratat med hela min familj där hemma. Alla är hemma hos oss och firar. Vi kollade på Kalle tillsammans. Eller jag kollade här på youtube samtidigt som jag pratade med dem när de kollade där hemma. Det kändes lite som att vi var tillsammans iaf. 
Jag har även pratat med Frida, Evelina och Jessica. God Jul till er, alla mina vänner! ♥ 
Klockan är tio över två så jag ska upp om sisådär fyra-fem timmar.. Men det gör inget. Jag är glad ändå (vi får väl se vad jag säger imorn haha..) Jag har ju fått prata med min familj så det värmer mitt kalla svenska hjärta (; 
Lite trisst, det har börjat regna här nu. Började igår och ska hålla på hela veckan. Så ingen solig jul för mig :/ och så är det tråkigt just eftersom jag ska åka upp till Cairns ju.. Men men..sånt man får ta antar jag. 
Jag är för trött för att skriva något mer nu..
Åh just ja, Kallen kom in till mig för typ fyrtio minuter sedan och bara; WAOW!! Tomten har varit här nu!! Åh så himla söt. Jag önskar att jag var liten och fortfarande trodde på tomten. Livet var så lätt då (: 
 
GOD JUL på er mina fina kära och älskade vänner ♥
 
See you soon then,
B
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback