Lucia

Snyft, ingen firar Lucia här eller vet ens vad det är.. Saknar doften av levande ljus, pepparkakor, lussekatter, glögg och känslan av att inte få någon luft pga alla ljus i luciatåget. Det var tidet det (; haha
 
Idag har jag och Kallen gjort egna små julgranar av papper och en älg av hans fot och händer. Ehm aa vet inte hur jag ska förklara haha. Ganska roligt att pyssla ändå även om han helst ville kolla på videos med mindcraft på datorn.. 
 
Ikväll så tog vi kort med tomten också. Nog den fulaste bilden på mig på länge..haha vilket fiasko! Det blir ingen bild på bloggen från det inte.. :b
 
ÅHHH vet ni vad?!:D har faktiskt två saker att berätta. Ett, igår var vi på "christmas light looking". Vi åkte runt och kollade på allas julbelysningar. Det kanske inte låter så speciellt men folk var helt galna! De hade anordnade bussturer som tog dem runt bara för att se på folks hus. Elva bussar åkte på rad plus 20-30 bilar bakom och poliseskort såklart, haha! Helt sinnes vad stort det var här. Vem bry sig om någon har lite julbelysning hemma liksom? Här hade de klätt ut sig till tomten och delade ut godis utanför sina hus. Folk var ute och gick med sina familjer bara för att kunna se det. Ganska coolt ändå. Kändes lite mera som jul då iaf! (:
Den andra saken är att Marie (min släkting i Sydney) har svarat igen!!:D Jag blev så glad när jag läste det! Hon ska åka till Sverige nästa år också, så då tänker jag bjuda hem henne och hennes man! ^^ 
Nej nu ska jag kolla på julkalendern så jag får lite luciakänsla och sedan är det läggdags. Är äntligen ledig imorgon! Nästa vecka jobbar jag hela veckan förutom lördag tror jag (hoppas jag verkligen eftersom jag jobbar lördag och söndag den här veckan :(((( )
 
Lägger in lite bilder på alla hus och det när jag orkar (; 
Ha en superfin Lucia och ta vara på varandra! ♥
 
See you soon then,
B
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback