Julkalendern

 
Mysteriet på Greveholm är helt klart den bästa julkalendern genom tiderna! Därför tycker jag att den förtjänar ett helt eget inlägg. 
Jag fullkomligt älskar allt med familjen och slottet. Det ska bli spännande att se hur de har gjort med den "nya". Förmodligen kommer den att suga, tvåan av något brukar aldrig vara bra..men jag håller tummarna! (Y)
Är så glad att SVT är en av de kanalerna som tillåter oss utomlands att kolla på deras play. 
SVT play - Mysteriet på Greveholm II → for the win!:D
Jag hoppas att alla ni där hemma kollar med mig! ♥
Kärlek till Leif, han är så himla trög men rolig.
Haha, bästa på länge: www.livetsomleif.se
Utan dialekten hade de inte varit lika roliga att kolla på, därför tycker jag det är lite synd att de nya ungarna är riktiga skåningar..deras dialekt är inte alls rolig, bara ful!!
Tycker det är kul att Staffan och Jean spelas av samma personer som i förra. (: Är också superglad över att Leif, Lillan och Ivar kommer vara med. Det ska bli spännande att se hur de får in dem på ett bra sätt! 
Imorgon smäller det!! 
 
See you soon then,
B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback