Pubcrawl

Fredag! Yeahy.
Dagen började med att jag skulle ta en jogginrunda till mataffären här i Hackney. Det tar ca en kvart-tjugo minuter att gå dit men för mig tog det 1h och 27 minuter att springa/gå/power walk'a/stå stilla..dit. Jag suger verkligen på att hitta, mitt orienteringssinne är obefintligt. Till att börja med kan jag ju säga att jag sprang åt fel håll.. (såhär i efterhand är jag ju inte direkt förvånad. Sånt här händer alltid mig). Jag kom iaf fram tillslut och då bestämde jag mig för att ge mig själv en belöning så jag köpte en påse med munkar, hehe. De kostade $2 och gissa vad? När jag skulle gå hem så såg jag en kundvagn på parkeringen så jag lämnade tillbaka den och poff så hade jag mina $2 igen! Life is good baby.
Ja som sagt så var fredag = pubcrawl. Jag kom hem, duschade, kollade på Hart of Dixie och sen fixade jag mig, tryckte i mig en till munk och sen gick jag till uni för att träffa Tash och få min tröja (som för övrigt hade världens fulaste färg men det var iaf lätt att hitta alla från the jazzcourse).
Jag hade träffat många av Tashs klasskompisar på Jazz singer's night i onsdags, inte för att jag kom ihåg allas namn men några kom jag iaf ihåg. Resten av kvällen är inte riktigt klar. Jag vet att jag bara köpte en drink under hela kvällen men drack 12 plus eh några shots. Alla bjöd mig för att jag var Tash's friend, the swedish girl. Jag kan ju säga att jag inte mådde super i fredags natt eller igår.. Jag hade kul, det minns jag. Jag kommer även ihåg att jag somnade på en toalett och att bartendern kom och hjälpte mig ut när de stängde. Då hade jag ett antal missade samtal från Tash. Värre än så var det inte..tror jag. Visst kommer jag ihåg mer än så men det håller jag nog för mig själv. Vi tog en taxi hem och Tash stoppade mig i säng.
Lördagen gick ganska fort. Jag sov till elva-tolv något. Sedan fortsatte jag och Tash vårt greys-maraton och kollade klart på hela åttonde säsongen. Vi beställde mat, jag tog en kebabrulle. Så jäkla gott! Bakismat är så underbart. Vi gick och la oss klockan sju på morgonen. Aa just ja, det var i natt vi ställde om klockan så den var bara sex efter att vi hade ändrat den.
Hur som helst så var planen att vi skulle åka till IKEA idag (söndag). De öppnade klockan nio vilket innebar att vi kunde sova i 2.5h om vi skulle vara där när de öppnade. Visst tänkte jag igår. Fan heller tänkte jag idag. Så det blev ännu en slappdag hemma. Tash sa att vi kan åka till IKEA nästa helg. Det vill jag verkligen göra. Jag ska söka jobb där också. Det skulle vara kul och gott att äta svensk mat varje dag, hehe (;
Så idag har vi ätit upp alla munkar och kollat på HIMYM. Grymt slapp dag.
Nu ska jag slänga mig i duschen och efter det försöka få i mig lite käk.
 
See you soon then,
B
 
Kan tänka mig att det var såhär jag såg allt..
Hang over sucks.

Kommentarer
Jessica säger:

Hahaha, fyfan! kör hårt ;)

Svar: Haha, syftar du på något särskilt? (;
Rebecca Pehrson

2012-10-07 | 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback