Just nu

Just nu sitter jag och forsoker klura ut vart jag ska ta vagen. Jag har en hembiljett bokad och betald till den 18:e februari (tror jag det var) men vad jag ska gora eller vart jag ska ta vagen tills dess kanns ganska oklart.
Det ar tydligt att familjen bara later mig vara kvar for att hitta nagon annanstans att ta vagen. De ar inte otrevliga eller sa men de pushar liksom mig till att skriva med 'min kompis i Australien' pa datorn och forsoka hitta nagon annanstans att ta vagen. Jag forstar val att de vill ga tillbaka till sitt vanliga liv sa fort som mojligt men de maste ju forsta att det har kom som en chock for mig. Jag hade aldrig ens tankt i de har banorna innan. Att jag skulle bli utsparkad fran det enda stallet jag trodde jag var valkommen till. That sucks men som sagt sa finns det inte sa mycket att gora.
Hela morgonen (eller nej det ar en logn for jag har legat i sangen och dragit mig till typ elva sa att jag skulle slippa ga ut och prata med familjen) och formiddagen har jag forsokt komma i kontakt med folk som jag har nagon anknytning till. Det ar inte ens folk jag kanner, utan folk som jag kanner som kanner dem. Sa desperat ar jag just nu!  Sa om nagon har nagot forslag vart jag kan ta vagen... GIVE IT TO ME!!
 
Just nu lutar det at att jag vill till Sydney. Kanns som att det finns manga svenskar dar och en del jobb. Sen kanns det ocksa som att det finns manga vandrarhem att ta in pa dar och manga av de jag har forsokt att komma i kontakt med bor nagonstans i Sydney. Jag vill ocksa till en kuststad sa det kanns ratt med Sydney. Langtar till sommaren. Langtar tills det ar varmt. Langtar tills just nu bara ar ett minne blott. Langtar tills jag har massa nya vanner, ett nytt jobb, ny bostad. Langtar till annu en ny start! Langtar till jag kan skriva glada saker har pa bloggen och beratta om hur roligt jag har haft det, vilka aventyr jag har varit pa, vilka bra vanner jag har fatt, vilken bra tid i mitt liv det har ar. Langtar till allt blir som jag hade planerat. Antar att livet aldrig blir som man planerar. But that's just life, I guess.
 
Vill bara saga igen hur glad jag ar over allt stod jag har fatt fran helt ovantade hall. Tack och tusen tack ater! Utan er...utan er hade jag suttit pa ett plan just nu och varit pavag till Singapore. Kanns skont att vara pa fast mark och ha bada fotterna pa jorden.
Kram till er alla mina anglar!
 
See you soon then,
B
 
(Saknar min fina gamla klass och mina fina vanner!)
ps jag hade ingen annan bild att lagga in just nu ds
 

Kommentarer
Amanda säger:

Australien kan ju ändå vara rätt fett vad man hört! :D Jag menar liksom, lev livet nu!

Svar: Haha, det ska jag!:D Hoppas du har det superbra! Kram (:
Rebecca Pehrson

2012-09-18 | 06:22:27
Bloggadress: http://amandaagustafsson.blogg.se
Linda säger:

Tråkigt att det blev som det blev, men vad du än bestämmer dig för är jag övertygad om att du kommer klara det FINT. Tänk på att hur det än går har du ett helt liv framför dig och en massa tid att göra vad du vill och tror på, stort lycka till!!

Tusen kramar från kusinen Linda :)

Svar: Tack Linda! Det skulle vara skont med nagon mer man kande har nere men jag klarar mig nog anda. Annars ar det ju bara att jag aker hem om jag verkligen inte trivs men jag ska ge det en chans iaf! Hoppas allt ar bra dar hemma, sista aret for dig nu ju! Tagga studenten! Det kommer vara den basta dagen i ditt liv, det lovar jag!! Bamsekramar till dig kusinvitamin! Du far halsa alla dar nere pa vastkusten. puss <3
Rebecca Pehrson

2012-09-18 | 07:45:06
Bloggadress: http://demkallarmigpippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback