Melbourne tonight baby!

Yeahy! Ikväll blir det Melbourne med Tash! Vi ska åka till hennes bästa kompis Hannah som bor där. Det är meningen att vi ska sova hos henne ikväll och sedan ska vi gå på the Melbourne show!! Jag är hur glad som helst!:D Jag vet dock inte riktigt vad den här showen innebär men det kommer finnas massa olika uppträdanden, djur, godis, fyrverkerier osv. Det blir kul. I'm excited!
Jag får väl skriva något på fredag när vi kommer tillbaka om hur det var (:
Då ska vi för övrigt lämna av Fanny (Belles kompis från Filippinerna som jag berättade om). Vi åker till flygplatsen runt tre på fredag morgon..åh vad jag kommer vara trött!
 
Idag har jag och Tash varit och fikat med hennes kompis Rowie. Hon var trevlig. Sedan gick vi till the botanical garden (en jättestor park med massa blommor och träd. Typ som stadsparken fast mycket större). Efter det så gick vi en bit längs med dammen/sjön. Det är så mysigt där, massa fåglar, buskar, parkbänkar och fina promenadstigar (:
Just nu är Tashs kompis Jake här. Vi ska ta tåget om ungefär 1,5h till Melbourne. Så nu måste jag fixa mig lite och välja kläder. Det ska bli 27 grader där imorgon!:D I'm so happy!! Äntligen lite värme i det här landet! Hihi.
 
See you soon then,
B
 

Kommentarer
Emma K säger:

Klaga för guds skull inte på att det är kallt ;)

Svar: Haha! Men det är typ lika kallt i Ballarat som hemma i stan! Varför tror ingen på mig? (;
Rebecca Pehrson

2012-09-27 | 20:55:21
Bloggadress: http://ritratti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback