Cairns -round two

Dag ETT
Första dagen var tisdag. Joanie släppte av mig på Asylum och det blev ett kärt återseende med Claudia! Vi pratade om allt som hade hänt under tiden vi var ifrån varandra. Vi gick till Dominos och käkade pizza, köpte goon och hade det trevligt!! Jag träffade även Yasmin, den nya tjejen i 'vårt' rum (haha lite komiskt att jag kallar henne den nya tjejen med tanke på att hon har varit där sedan jag åkte därifrån första gången).
Vi tog det hursomhelst lugnt (min första kväll nykter i Cairns hahah).




Dag TVÅ
Då åkte jag och Claudia till ett vattenfall med två killar från Cairns. Det var ganska kul faktiskt. Jag klappade en sköldpadda!! Det gjorde lätt hela min dag. Det känns väldigt annorlunda att klappa ett djur i det fria om man jämför med ett husdjur.


Sedan åkte vi och åt sushi!! Jag har aldrig riktigt gillat det för jag har alltid trott att man måste äta rå fisk typ haha. Men så är ju inte fallet. Jag åt med kyckling och det var helt okej, skulle kunna äta det igen liksom (:



Den kvällen tog vi det inte så lugnt kan jag ju säga!!








Dag TRE
Hade fetaste baksmällan ever!! Vi gick till lagunen och svettades bort det mesta av den, jag, Claudia och Yasmin.



Vi lagade mat med några engelsmän. Risotto blev det. Gott faktiskt! Sedan var vi på't igen bara!!








Dag FYRA
Sista dagen. Då tog jag och Claudia bussen till DFO (en outlet) och handlade lite. Sedan kom vi tillbaka och lagade mat och slappade mest (;





Kommentarer
Emma K säger:

OMG, vad har du gjort med armen?!?!

2013-02-04 | 10:34:37
Bloggadress: http://ritratti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback