16 januari

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från igår när vi gick till akvariet och museet.








De här bilderna påminner mig om att jag inte har lagt upp allt jag gjorde i Cairns än!! Jag åkte ju ut till the Great Outer Reef och dök och snorklade och sedan gjorde jag en tur som hette Barefoot. Det var massa fina vattenfall uppe i regnskogen som vi badade och hade picknick vid (:
Jag får se när jag har tid/orkar lägga upp det. (Snart hoppas jag).

nu, fortsättning från igår:






Från muséet:








haha..

Jag gick också ut och sprang igår. Känner mig väldigt stolt!
'No pain, no gain' är mitt nya mantra som går nonstop i mitt huvud nu.




Jag kan ju dock medge att jag redan är "trött" på att träna.. :/ Det är sjukt tråkigt och jag känner mig helt slutkörd på dagarna. Men nej, jag tänker fan inte ge mig!! Jag tar med mig joggingskorna upp till Cairns!

puss!

Kommentarer
Florence säger:

Åh vad duktig du är med träningen!! Jag borde md komma igång lite mer... Hahahshaha vad kul att du tror att du ska kunna träna i Cairns!!!!! XD /Florence

2013-01-17 | 07:15:13
Bloggadress: http://floor.blogg.se
filippa säger:

HAHAAHAHAH BILDEN MED HUVUDET HAHAHAHAAH

2013-01-17 | 09:23:12
Jessica säger:

Fortsätt köra! Jag kämpar här hemma jag med! go go gooo! (; <3

2013-01-17 | 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback