4 months either way

Fyra månader. Exakt. Idag. Eller typ. Det är 120 dagar sedan jag kom hit. Det är 120 dagar tills jag är tillbaka där jag började.
 
På ett sätt känns det som att det här är ett låtsasliv jag lever här nere. På ett annat så känns det som att jag vill stanna här för alltid. Jag är definitivt säker på att jag vill komma tillbaka någon dag. Det vet jag. Det tänker jag.
Denna 120-dagarsdagen har firats med hushållsarbete och tacos!!
Det var så jäkla gott!! mmums! ♥ Jag pratade också med Frida i typ två timmar och tackade för hennes paket och taggade henne inför hennes resa på söndag!! Jisses..det är så snart ju! Jag kommer ihåg när det var typ hundra dagar kvar tills JAG skulle åka.. Shit! Mitt råd till alla som vill göra något med sina liv; gör det! Ta steget och chansen och visa vad ni går för. Man får så mycket tillbaka. Visst får man skit också men dem bra stunderna överglänser dem sämre. Våga. Våga chansa. Våga vinna. Hade någon sagt till mig för fyra månader sedan att jag skulle vara där jag är nu och gjort det jag har, skulle jag aldrig ha trott dem. Saker händer av en anledning och det ordnar sig alltid i slutändan. Det tror jag stenhårt på!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback