7 januari

Min första riktiga jobbdag på ett tag nu. Har inte gjort så jättemycket för Troy är ju hemma. Jag har vikt tvätt, tvättat, diskat, sopat och lite andra tråkiga hushållssysslor haha. Nu ligger barnen och sover middag (yeahy äntligen) och jag och Troy kollar på film. Sue jobbar. På onsdag morgon åker Troy tillbaka till jobbet. Ska bli lite tråkigt men ändå skönt. Hans schema har ändras så han kommer tillbaka nästa onsdag. Jag tror att det är bättre än hans gamla (:
Jag är så himla trött! Skulle också behöva sova middag tror jag (;

Idag är det den serbiska julen!! Jag blir lite ledsen när jag tänker på att jag missar mormors himmelska mat, min älskade familj, lille maxen och allt annat ♥ men jag är söker på att de kommer ha det jättebra ikväll (: jag tänker på dem och jag hoppas att de tänker på mig!






Idag är det bara sex ynka dagar kvar tills Frida åker!! Jag känner verkligen att jag MÅSTE åka och hälsa på henne i USA. Det finns inte att jag inte kommer träffa henne på typ 17 månader!! Det går bara inte..


Jag önskar henne det bästa året i hennes liv! Det kommer vara tufft och jobbigt i början. Det kommer att gå upp och ner hela tiden. En dag känner man sig så jäkla nöjd med livet och nästa dag saknar man alla där hemma och vill bara sätta sig på ett plan hem och gråta tills man kan träffa dem igen!!



Trots det tror jag att hon kommer ha så jäkla kul, träffa massa underbara människor och växa något enormt som person, hitta sig själv! Det låter klyschigt men det är ändå sant. Visst man kanske inte vet vad man vill göra med resten av livet efter ett år borta men man får iaf svar på andra frågor man har i och om livet!
Haha känns som att det låter som att jag har rökt på och blivit värsta filosofen nu..

Idag är också en viktig dag för min syster. Jag tänker på dig.

Älskar dig så jäkla mycket, ta det bara lugnt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback