Attackbloggar

Hahah, skrattar själv åt det men det är sant. Det här inlägget tillägnar jag Florence!! Jag saknar dig så grymt mycket.. :(
Igår pratade vi om att vi aldrig har tid att uppdatera våra bloggar så det blir att man "attackbloggar" istället (; så roligt ord!! Jag skrattar hela tiden! Kanske ska sluta med vinet nu hehe..




Jag gick iväg till andra tv-rummet och satte mig och kollade på What happens in Vegas men så kom Troy in och ville att jag skulle komma ut och kolla på tennis med dem. Jag blir så glad att han vill att jag ska vara med dem, att jag ska vara social med dem!:D Det känns som att han uppskattar mitt sällskap. Jag blir så ledsen när jag tänker på att jag ska åka härifrån om typ en vecka..



















Florence och Cairns.. <3









Kommentarer
Florence säger:

Haha!! Ser ut som ett mosat troll på alla bilder!!! ^^ fint inlägg dock! Saknar dig med!!

Svar: hahah, "som ett mosat troll" HAHAH neje! Du är fin <3
Rebecca Pehrson

2013-01-26 | 07:42:15
Bloggadress: http://floor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback