AUSTRALIA DAY

Eller som alla säger här; straaaaaaylia day!! (;
Dagen blev inte som jag hade tänkt mig men jag är helt klart nöjd. Har haft en jätterolig, trevlig, mysig dag!!
Jag gick upp ganska sent idag, halv elva tror jag nästan att den hann bli. Självklart kunde jag ju inte sova längre än till åtta fast jag försökte, tro mig(!) jag ville somna om men den här familjen skulle inte låta en död sova när de väl har gått upp..haha!!
Jag hade en sen frukost och sen kom Joanie över igen. Vi pratade och fikade lite. Sedan var det dags för ungarna att vila lite eftersom det skulle bli en lång dag. Så alla gick och la sig för att sova middag (inte jag då, jag satte mig vid datorn och bestämde mig för att lägga in alla mina bilder här nerifrån på facebook).
Då knackade Troy på på mitt fönster. Han var tydligen utelåst hahah! Han bad mig att skjutsa ner honom och en kompis till puben så då gjorde jag det. Sedan var jag tvungen att åka tillbaka och hämta Sean, Kims man, och dumpa honom hos de andra (för såklart kunde de ju inte fråga om han skulle med förrän vi var framme..) Så det blev ett massa skjutsandes fram och tillbaka för mig. Sedan kom jag tillbaka och då var alla vakna. Så då var det dags att åka till Kim och grilla (:








Sedan spelade vi cricket!!

















Sedan hoppade vi alla in i poolen! Fy tusan vad skönt det var!:D Vi åt mat, fikade, pratade, jag flätade typ allas hår (; och sedan gick jag iväg och kollade på film med barnen. Det slutade med att jag somnade hehe. Sedan kom Sue in och väckte mig och så körde jag oss hem.





Nu är jag sjukt trött så godnatt friends all over the world! <3

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback