BBQ

Wiihoo, den här kvällen tog en annan riktning än jag hade tänkt mig. Vi grillade, åt, pratade och drack! Troy gav mig lite vin och svisch så blev jag ännu mera pratglad och rolig än i vanliga fall (;




Sitter vid poolkanten med benen dinglandes i vattnet och ett glad vin i handen. Älskar livet!!











Jag träffade också Joanie ikväll! Hon är aupairen som var här innan mig. Nu är hon förälskad i grannpojken och bor med honom (fast de bor inte här längre). Hon var söt (: Jag ska förmodligen gå ut med dem imorgon!!:D AUSTRALIA DAY baby!! Det ska bli kul om det nu blir av. Då går jag ut med det andra grannparet också, Jared and Stacey ((:
Uuew.. Troy tvingar mig att dricka mer och mer. Tydligen öppnade han en hel flaska för min skull. Jag hatar vin haha! Som tur är blev jag ju härdad uppe i Cairns (;
Nej nu måste jag återgå till mitt drickande!! och kissa måste jag verkligen göra, shit! See ya!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback