Bra

Haha jag känner att det går bra för mig nu (not)!!
Jag har varit igång hela dagen med ungarna. Vi gick till akvariet och museet med Taylor och hennes tre ungar. Det var faktiskt ganska kul. Sen började jag och hon prata om att jag fick böter igår och blabla när det slår mig att min psrkeringsbiljett har gått ut för tio minuter sedan!! Omgash vilken panik jag fick. Jag sprang runt i hela museet för att hitta mina ungar. Tog med mig dem, skrek hejdå till Taylor och barnen i farten och rusade ut till bilen. Som tur var hade jag ingen lapp på vindrutan den här gången!! Thank god!
Sedan kom Troy hem idag. Jag fortsatte leka med barnen. Vi spelade basket, fångade ödlor, gjorde smoothies och massa annat. Sedan började Troy med maten och jag skar upp grönsakerna. Detta är vad som hände då:


Samma stackars tumme som är förlamad från igår.. Just my luck säger jag bara!
haha.. nej men nu ska jag försöka ta en springtur innan maten har kallnat.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback