Cairns - nyår

Hej igen mina underbara vänner!! Jag älskar Cairns! Har haft världens bästa tid här. Allt är så slappt, jag älskar livet! Alla bara röker på hela tiden och dricker varje kväll. Jag har inte varit nykter en enda kväll sen jag kom hit! Finns så mycket att göra här och helt underbara människor. Det här har lätt varit den bästa veckan i Australien hittills!! Har bott med världens bästa tjejer, åh vad jag älskar dem! Först var det en tysk tjej som hette Anna, helt underbar och supersnäll och rolig! Sedan kom Florence (från Borås) och Claudia (från Adelaide)!! Älskar dem tjejerna så himla mycket ♡ Vi har haft hur kul som helst här tillsammans. Vi hade en skön kväll igår och träffade roliga killar (; dansade på som satan och drickan flödade ^^ Jag funderar på att stanna kvar här uppe en extra natt, så mycket tycker jag om mina nya polers och folket på hostelet (: undrar hur jag ska klara mig på dem andra hostelena när jag åker vidare, har ju träffat så himla mycket nice människor här och har trivts så sjukt bra!! Träffat rätt många svenskar här också. Två killar från Norrköping, en från Göteborg, en tjej från Stockholm och så Florence (: skönt att prata svenska liksom!! haha jag har helt bytt dialekt här men whateverliksom! (;
Gott Nytt År folket!! Hoppas ni har haft ett sjukt bra 2012 och får det ännu bättre 2013!!
Love you all ♥

See you soon,
B







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback