Cape Tribulation

Jag åkte upp till regnskogen och kollade lite. Hade dock lite otur och såg inga krokodiler..
Kollade på lite växter och grejer, inte jättespännande men ganska intressant.
Vår guide berättade vad aboriginerna använde allt till. Skapligt smarta de var!
Något som var jäkligt coolt var att om man tog ett steg ut från regnskogen så var man helt plötsligt på stranden!!
Jag kan nu stolt säga att jag har varit i världens äldsta regnskog!:D
Vår lilla guide med ett gammalt ormskinn.
En riktigt aborigin. Spelar på en digeridoo! 
 
Fin fors eller något som vi badade i.


 
Vi åkte även till en look-out där en snubbe körde paragliding!
 
Den kvällen gick jag ut med min rumskompis Anna och en annan tjej från hostelet.
 

Kommentarer
Pernilla Holm säger:

Jag tror att du var i samma regnskog som vi var i när vi var i Australien! Fett coolt haha! :D Hoppas du har det asbra Rebecca!!

2013-01-07 | 14:55:11
Pernilla Holm säger:

:D <3*

2013-01-07 | 14:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback