Fredag 18 januari

Taylors birthday!! Jepp, vilket innebar utgång!:D Jag hade en askul kväll ute med mina tjejer!! Laura lämnar Townsville på tisdag så hennes familj har en ny aupair här nu. Hon heter Laetitia, är lika gammal som mig och Taylor och kommer från Frankrike. Hon var snäll och ganska rolig med! Jag är glad att det iaf kommer en till aupair hit. Det börjar bli lite tomt nu när både Maria och Luisa har åkt hem.. :(
Hur som helst. Taylor hade med sig två killar också. En brittisk kille som flyttade hit med sin familj ganska nyligen. Och en annan australiensk kille som är in the army. Taylors hostdad är någon officer in the army så de hade en stor BBQ igår kväll. Det var så hon träffade dem!














Sedan när vi skulle åka hem såg vi den här sköningen!!

hahah


Jag hade en jättebra dag och kväll/natt. Dagen började med att Troy behövde åka till doktorn för att få smärtstillande för sitt ben. Han har haft av någon muskel i låret. Så vi åkte dit, sedan till Stockland och efter det åkte vi och handlade. Då såg jag det här söta päronet! haha



Efter det åkte vi hem, jag pysslade med Millie och så gjorde vi egna pizzor!






Sedan var det dags för mig att börja göra mig i ordning! Då hjälpte Millie mig med mitt hår. Hon borstade det och sedan satte hon upp det i min klämma. Hon tog också lite kort på min uppsättning så att jag kunde visa alla mina vänner på min blogg, haha! Så söt!




hehe..

Anyway, happy birthday Tay!!




puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback