Fredag 25 januari

Omgash vad jag har svettats idag. Tänk er att gå in i badhuset med vinterkläder, termobrallor och hela skiten, så varmt, kvavt och fuktigt är det här idag!! Jag dööör..
Idag har jag varit ledig. Har hållt mig hemma då jag inte visste vad jag skulle hitta på. Det slutade med att jag åkte med Troy och Millie och letade efter födelsedagspresent till Kallen (: Så hela dagen gick åt till det typ. Och allt svettandes! (;





Sedan bakade vi glutenfri chokladkaka!!




Min lilla trollunge!! <3

Det kommer bli jobbigt att lämna dem om nio dagar.. :( Bara en vecka och två dagar kvar nu!! snyft..
<3

Ikväll ska vi ha lite vänner över och grilla! Uppdaterar säkert igen då med lite bilder (:

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback