full som faan

hahaha jag är så jäkla full!! har ingen aning pm.caféer jag uppdatera nu!! är på någon vluvb i cairns!! det är min sista natt här!! fan var ledsen jag är att jag åker imorn!! jag skulle egentligen ja åkt idag men var så jäkla bakfull då vad missaD min buss! fan!! men yolo¡¡¡¡älskar mitt liv,.fan jag skriver dom ek kratta, jäkla telefon (och lite drinkar på det!!) haha åh jag önskar mina älskade vänner var här nu!! saknar er dom fakta!! :(( men jag har så jäkla kul!! herregud jag dör!!:D
















Kommentarer
Hanna säger:

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA BÄSTA LEGENDRISKA JÄVLA INLÄGGET EVER!!! JAG ÄLSKAR DIG!! <3hahahaha gjorde hela min dag här uppe i sjuka jävla kalla helvetet även kallat åre!

2013-01-03 | 18:35:05
Jessica säger:

hahah omg!!!! bästa du, hahaha kör hårt! <<3 <3

2013-01-03 | 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback