Hmm..

Okej vet inte riktigt vart jag ska börja. Igår när Sue kom hem var hon inte glad. Hon tyckte att jag inte hade gjort någonting på hela dagen, bara suttit i soffan typ. Hon var jättearg och sa att det här är min sista varning sen åker jag ut.
Ehm..igår var jag jätteupprörd och ville bara lämna den här skiten. Pratade med mamma, moster, pappa, mickis (som för övrigt klarade sin uppskrivning igår!!!) och Claudia. Igår var jag 110% säker på att jag ville åka härifrån så snabbt som möjligt. Bara packa och lämna allt. Claudia tyckte dock jag skulle ge det ett till försök men jag var bombsäker på att jag inte tänkte göra det. Jag kände att varför ska jag försöka anstränga så himla mycket för så lite?! Jag hade så jäkla kul uppe i Cairns så varför vara kvar här i fyra veckor och må dåligt och ha tråkigt?
Ibland vill jag bara hata Sue men sen säger hon något roligt och jag älskar henne lika mycket igen. Det gör allt så mycket mer komplicerat. Hon är som mamma när hon klagar på städningen hemma..enda skillnaden är ju att jag inte får betalt hemma och inte känner mig hotad att bli utkastad! Nu har jag kört på hela dagen här och det har varit som vanligt. Sue har också varit som vanligt så jag tror inte hon är missnöjd men åh andra sidan är hon svår att läsa så. Hon håller mycket inne och sen rinner det bara över..
Jag vill iaf stanna som det är nu. Jag mår bra och är glad. Plus att jag inte vill lämna Kallen innan hans födelsedag eftersom jag lovade honom att jag skulle vara här då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback