Körkort

Omgash!! She fucking did it!!! Jag är så jäkla stolt och glad över min syster nu!! Samtidigt gråter mitt hjärta för att jag inte kan vara där med henne. Vara den första som åker med henne! Älskar henne så himla mycket!! Just nu väntar jag på att få prata med henne!! Så himla kul att hon fick den åttonde också!! De som känner oss förstår vad jag menar (; åh herregud. jag kan inte fatta att min lillasyster just tog körkort.. Hon kan inte vara tillräckligt gammal för att få köra bil, gå på krogen, träffa killar, gifta sig, och alla andra saker man får göra när man är myndig!! 
Kan inte fatta att vi har blivit så gamla. Jag kommer ihåg när vi låg i vår röda gamla skinnsoffa och drack nyponsoppa ur nappflaska där hemma. Jag kommer alltid finnas vid din sida, glöm inte det. Jag älskar dig obeskrivligt mycket. Infinity. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback