Lördag

Idag har varit en konstig och slapp dag. Konstig för att hela dagen bara poff försvann och slapp för att jag inte har gjort någonting värt att nämna haha!
Jag vaknade upp hos Taylor. Vi pratade, jag skrev lite i hennes resedagbok (jag borde verkligen skaffa en jag med!), åt frukost och lite sånt.


Sedan var det dags för mig att åka till doktorn igen. Omgash.. Jag behöver verkligen en GPS!! Jag åkte totalt fel. Jag var seriöst vilse. Det tog mig 45 min att ta mig dit. Det borde ha tagit 10 min. Helt sjukt. Jag menar jag kan åka vilse i lilla Katrineholm (nästan), tänk då hur det är för mig här!! Katastrof. Jag fick ringa till dem och säga att jag skulle bli sen för att jag var vilse. Hur pinsamt är inte det liksom. Aja..haha!
Jag kom dit, allt såg bra ut, jag åkte därifrån 5 min senare! Så mycket besvär för så lite.


Sedan åkte jag över till Willows (shoppingcentret), kollade i lite affärer, åt mat och läste min bok. Efter det åkte jag hem. Bokade mina flygbiljetter och lite sånt. Det är nu klart att jag kommer hem i maj. Den 11 maj 2013 klockan 15:00 landar jag på Arlanda. Jag kommer då ha varit borta i exakt på dagen 8 månader.


Nu känner jag att jag vill ha mera tid (och pengar) att resa för.. Det känns som att jag kommer vara hemma på nolltid igen :( Kommer sakna livet som aupair och backpacker, att vara fri och oberoende.


Det ska iaf bli kul att träffa mina knuttar igen!





Och mina kära vänner!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback