Måndag 21 januari

Oj vad tiden bara flyger iväg!!
Om 48h är det meningen att jag ska sitta på en buss tillbaka upp till Cairns igen. Förhoppningsvis så kommer det att bli så också. Tror dock inte det men jag håller tummarna för att det här jäkla regnovädret slutar nu!! Jag vill inte ha någon dum cyklon. Jag vill inte ha översvämning. Jag vill inte att de ska stänga av vägarna. Jag vill bara åka upp till Cairns. Lugnt och fridfullt sätta mig på bussen och sova mina sex timmar. Sedan vakna upp, gå till mitt hostel och träffa Claudia! ♥



Idag har jag städat och passat ungarna. Åkte ner till affären och köpte ett däck (!) också, haha.
Sedan kom en kompis till Kallen hit för en sleepover (: Det har varit en busy dag idag men ändå en rolig och aktiv dag!
Jag gick ut och sprang upp för tre backar igår, jobbigt värre. Idag körde jag ett snabbt litet fyspass med Sue. Troy tvinga oss (; Är helt slut i kroppen nu, herregud!



Efter det åt vi middag och sedan gick jag ut med tjejerna till Juliette's och åt glass! Jag pratade lite snabbt med frugan också. Det var skönt att höra hennes röst igen!! ♥



Det var Lauras sista kväll här. (Jag tog tyvärr inga foton, det började regna så vi satt inne i bilen och åt glass hahah..)
Nu har jag sagt hejdå till henne för sista gången i Australien! Det känns konstigt..hon var ändå den första aupairen som jag träffade här, och nu är hon borta..


Åh just ja, jag fick även post för första gången här uppe i Queensland!:D



Nu har jag precis lagt på efter att ha pratat med Linnéa i telefon! Vi har så många problem vi, hahah..
Hon frågade mig om jag tänker på att folk läser min blogg och då sa jag nej..? Hon bara; nej för mamma kom in till mig för ett tag sen och bara: ja becca verkar ha det bra där nere iaf!! efter att hon hade sett bilden från nyår. Hahaha... Så ja det här är till dig Britt: ja, jag har det jättebra här nere kan jag ju säga! Kram på dig! ♥




Nej nu måste jag verkligen sova!!

puss!


Kommentarer
Mr Agent X säger:

Men gå och lägg dig människa. Klockan är ju 1 på natten! Hoppas regnet blåser förbi och att du kommer iväg till Cairns!

2013-01-21 | 16:42:33
Florence säger:

Åh det där är samma tallrikar som vi har i vår familj också!!!!!

Vill med upp till Cairns!!!!!!!! Såååååå himmmmlllllaaaaa mycket!!!!!!!!!! Ni får ha kul för mig med..

2013-01-22 | 11:11:22
Bloggadress: http://floor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback