Skit

Mm..jag mår skit! Har ändå klarat mig så jäkla bra här utan baksmälla och sömn de senaste åtta dagarna men idag är det en jäkla katastrof!! Känner mig så sjuk så det finns inte..har tappat rösten, min hals är svullen och jag har feber. :( Jag vill verkligen inte sitta i en buss i sex timmar idag..
Jag önskar att jag hade uppdaterat min blogg oftare här uppe i Cairns för jag har gjort så jäkla mycket grejer. När jag kommer hem till Townsville så kommer jag ju campa framför datorn för att skriva allt jag har gjort!! (;
Känner mig sisådär med att gå ut ikväll igen. Taylor vill att jag ska följa med henne och hennes syrra ut när jag kommer tillbaka. Jag tänkte ju att det är lugnt, eftersom jag har klarat mig så bra alla andra dagar men jag behöver verkligen sömn!! SÖMN♡
Florence har redan sagt hejdå till mig :( eftersom hon skulle iväg på snorkling/dykning idag. Det har jag redan gjort, jag tog massa bilder med undervattenkameran!:D
Claudia och jag ligger fortfarande i våra sängar. Jag vill aldrig vakna upp eller röra mig igen. Kan ligga kvar här föralltid! Jag tror att jag mår sämre idag för att det regnade igår när vi gick hem från klubben..sämst!! Nej nu måste jag gå och packa och käka frukost.

See you soon then,
B




fyfan..har inte ens kollat igenom mina bilder. Det blir bara värre och värre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback