Surprise!!

Nu sitter jag med min lilla unge Millie här. Hon ville skriva på min blogg så vi får väl se vad det här inlägget innehåller i slutändan, haha. Det är hon själv som trycker på alla tangenterna, jag visar henne bara vart hon ska trycka. Haha hon är så söt!! (: 
 
 
Merry Christmas
hohoooho, we got lots of presents.
We've got a big swimming pool.
mille udre6totr55kt03ä43r04y67e-ej de8wyfgdkd9ea2py9ierdt4sxgstuu8 p3eörkpodpräpdrödirk
 

Idag har vi varit på bibblan och kollat på några djur och barn som dansade utländska danser. Millie höll en liten orm också! Det har varit en bra dag.
 
 
 
Sue jobbar natt ikväll så jag måste lägga ungarna. Det ska nog gå bra (: Jag är ganska sträng när det gäller att få dem i säng. Det ska gå fort och inge klagande. Det roliga är att de faktiskt lyssnar! (y) 
 
 
Nu vill Millie skriva något mer igen;
rttälkfgvrrw2 super millie5 bf88eddäl kalen ghpdcxf  ddökkcöbhgdfdsasilvmäåpordbnjm,mmbbnnmymillie3tchu7uuujkupkcf,rfflfllfhgffv vbvfe   fdffoifuyftrewbbncvx+0dfrrotri8tecddd-ö, yu6i7 juhumlgtffbflkrtlmnvbfgthjggiftgpgpgpofdgtyuyfdpdnbh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback