@ Taylor's

Nu sitter jag och kollar på step up 2 med Taylor och hennes äldsta unge Paige (:
Vi gick till the strand och slappade ett tag. Taylor brände sig ganska mycket, jag trodde att jag klarade mig tills jag tog en dusch nyss. Har bränt mig mellan brösten. Mellan!! Aj..haha
Vi åt middag här. Det var jättegott och så trevligt. Det är alltid kul att komma hemifrån och träffa nya människor (:


Jag ska sova här. Det ska bli kul med en sleepover!:D
Jag och Tay var nyss ute på en mysig promenad med hundarna.


Vi pratade och var livrädda för alla galna fåglar! They swoop you :(( those crazy birds!!

haha!!

Måste lägga in lite bilder från igår kväll. Millie fixade mitt hår innan vi skulle lägga oss (;






hehe, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback