Tillbaks i Townsville

Nu har jag varit tillbaka i två dagar. Känns både skönt och tråkigt att vara tillbaka hemma. Hade feber första kvällen jag kom tillbaka och igår. Idag har jag mått mycket bättre även om jag har mått skit för att jag har gått runt och luktat jäkla krabba!! Troy tvingade mig att rensa några igår och den jäkla stanken går ju inte ens att tvätta bort..
Jag ska upp om några timmar och jobba. Det är inte precis något hårt jobb. Jag älskar min familj här men jag saknar Cairns! Jag saknar alla jag träffade där uppe. Jag saknar Florence och Claudia.. :( och mitt hostel! Nu ligger jag i min säng, har skitont i halsen och lyssnar på musik (eller som Frida skulle säga; deppmusik). haha nu känner jag mig deppig så det är okej.. Är jättetrött så sks sova nu! puss ♥

Special shout out går till min familj och mina älskade vänner som skickade två paket till mig. Tack så jäkla mycket!! Jag fick kläder, klocka, armband, örhängen, en bok, en kamera, brända mandlar, knäckklubbor, polkagrisar och lite annat av min familj!! haha som sen tjockna jag är har jag typ ätit upp allt godis redan (; sen fick jag en Malaco godispåse med massa blandat mumsigt i, en påse med allt mitt favoritlösgodis i (omg vad gott det var!!!!), massa bilder på oss (började typ gråta när jsg såg dem.. :( saknar er så mycket!! Tack för allt! ♥ vad skulle jag göra utan er?! ungefär halva tiden har gått nu tills jsg kommer hem! (:
Älskar er ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback