Torsdag 24 januari

Nu ligger jag i min säng i Townsville. Helt fel ställe. Jag skulle ha varit i Cairns nu och haft min första natt där. Snyft.
Men inte mycket att göra åt. Dumma storm. Dumma cyklon. Dumma Oswald. Dumma regn. Dumma översvämning. Dumma vägarbetare som suger på att bygga rediga och tåliga vägar.
Allt mitt hat till er.

Annars hade jag en bra dag. Har dock börjat äta mycket skit igen och har inte tränat sen i måndags :( Känner mig som värsta tjockisen hah! Jag måste nog börja stå emot suget att stoppa något i munnen hela tiden. Jag är inte ens hungrig, bara sugen. Usch vilken dålig självdisciplin jag har :(

Här är lite bilder på översvämningen:








Troy tog med mig till dammen här så att jag kunde få se när den rann över men den gjorde inte det när vi var där haha.













Vi åkte vidare till Willows där de hade en show med Baloo och Mowgli.



Efter det åkte vi hem och jag lagade mat.


Sedan tog jag en dusch och gjorde mig själv medlem i cut-myself-klubben.. Trodde aldrig jag skulle skära mig när jag rakade benen men hej hå, här är jag nu. Ett halvt ben kortare..
Ont som satan gjorde det!!

Aaaaaajjj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback