worst day ever

Ååååh!! Jäkla skitdag rent ut sagt. Det började med att jag fick böter. Första gången i mitt liv. Fan helvetes jäkla skit!!! Bara för att jag var så upprörd över det när vi åkte hem från bibblan så åkte jag vilse också!! Top noch liksom..not!


Jag fick böter eftersom jag inte betalade parkeringen. Vilket pucko tänker ni då men grejen är den att det har varit gratis att parkera i stan!! Jag har aldrig betalat för att parkera här sedan jag kom hit. Självklart hade jag betalat 20 spänn för parkering istället för min feta böter på 400 spänn!! Jäkla apsnopp asså! Fyfan vad att jag är och irriterand på mig själv..

Iaf sedan kom vi hem, hade en helt okej dag ändå. Jag var bara så ledsen och upprörd så jag tyckte nog att ungarna var extra jobbiga fast det var de nog inte. När jag lagade mat sen så brände jag tummen. Jag verkligen BRÄNDE den!! Nu tänker ni säkert vilket pucko igen och den här gången tänker ni rätt!! Jag vet inte vafan jag tänkte på. Jag skulle öppna kastrullens lock (den har inget handtag/knopp) så jag bara stack ner handen och öppnade. Ångan typ skållade hela tummen. Jag fick blåsor och hela skiten.. Har gått och smörjt in mig med brännskadekräm hela kvällen, shit vad ont det gör..
Middagen blev iaf bra och ungarna åt upp (även om det var för att jag tvingade dem, haha)!


Det var inte en såå dålig dag egentligen. Bara småsaker som fick allt att koka över och göra det till en katastrof i mitt huvud.

Jag pratade med pappa i telefon och då kändes allt bättre igen ♥

Jag kan också meddela att jag har pratat lite smått med Frida och hon har det bra!!:D

puss!

Kommentarer
Fridis säger:

Pusselipuss, det är min Becca det! <3

2013-01-16 | 03:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback