yeahy!

Igår morse fick jag sån himlans motivation av pappan till att ta tag i mig själv.
Nu ska jag börja träna på riktigt. Jag ska må bra igen. Nu ska jag träna upp ryggen och bli av med några överflödiga kilon!!
Igår var jag ute och sprang typ tre km och samma sak gjorde jag igår. Jag hade tänkt att jag skulle gå ut och springa varje dag (kanske inte på helgen) men jag kände redan idag att jag nog inte kommer klara det. Mina vader är redan ömma. Nu går jag typ som att jag har brutit bena, hahah!!



Jag tänker ändå kötta nu hårt som fan den sista tiden jag har kvar här i Townsville!

Om 10 dagar åker jag tillbaka till Cairns! Omgash vad jag ser fram emot det. Helt sjukt!! Det är Australia Day den 26:e. Jag åker tillbaka till Asylum och träffar Claudia!!:D och mina killar på travel bugs såklart!;D Det ska bli så himla kuuuuuuuul!!!!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback