Bahamas

Åååh, som vi längtade efter att åka till Bahamas. Jag var väldigt excited! Tyvärr åkte vi bara dit en dag vilket jag ångrar nu. Man behöver mer tid där för att få en riktigt inblick i deras liv, kultur och för att se, om inte alla så några av öarna iaf. Det var väldigt fint, väldigt layed back, soft. Människorna vi träffade var väldigt trevliga. Vi gick runt på stranden, badade, tog massa kort, köpte varsin Bahamas-tröja, fick massage, åt grekisk (!) lunch och mycket mer. En stor nackdel för mig var att vi tog oss dit med båt. Inte det bästa sättet för mig som är superåksjuk och mår illa i vilket fordon jag än befinner mig..men jag klarade det iaf. Jag rekommenderar det inte, stort NEJ haha. Om du vill åka dit, flyyyyg!!

xx



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback