Houston we have a problem

Precis som rubriken lyder blev det massa problem och förseningar i Houston. Så jag kom skapligt mycket senare till Miami än jag skulle. Det gjorde inget egentligen men det är alltid jobbigt när man måste boarda och sen gå av pga problem och göra om hela processen några timmar senare... Annars kom jag fram till Miami hel och med bagage den här gången!
Det känns som en evighet sedan jag landade i Miami och åkte till mitt hostel. Förmodligen för att det är det haha. Imorn (inatt) åker vi redan härifrån. Jag ska skriva lite om vad vi har gjort här i nästa inlägg.
Det jag gjorde första dagen här var att checka in, jag gick till affären, åt lite och sedan traskade jag ner till stranden. Jag kände mig så glad och lycklig inombords över att vara här! Ni vet hur man bara vill sjunga någon glad trudelutt för sig själv och göra några glädjehopp, precis så kände jag mig och precis det gjorde jag när jag var nere på stranden. Bara det att jag trodde att jag var ensam eftersom det var så mörkt och tyst och fridfullt. Det var jag inte kan jag ju säga! Efter jag hade skuttat runt där i någon minut och praktiskt taget skrikit ut några sångtexter för att överrösta bruset från havet såg jag ehm..många människor! Hahaha, kan ni tro att jag kände mig dum eller vad?! Jag gick bara därifrån skrattandes och skämdes lite över mig själv.

xx










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback