I'm in Miami bitch

Dagen efter gick jag till stranden och tog det lugnt, träffade några svenska killar som var mums och sen åkte jag till flygplatsen för att hämta min söta lilla syster! Min buss var försenad och hennes flyg tidigt (vad är oddsen??!) så hon hade väntat där en stund på mig och såg helt förkrossad ut när hon såg mig. Hon var i stort sett den enda kvar från hennes plan så jag förstår henne men klart jag inte skulle glömma bort henne! Såklart hade de ju haft sönder hennes fina, nya, rosa resväska också så vi var tvungna att fixa det först innan vi kunde åka till South Beach. Väl här så gick vi och åt pizza. Det var mysigt att ha henne här.

(Vi ska gå ut och äta nu så jag fortsätter sen, om jag har tid)

xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback