Miami

Åh gud..jag vet inte var jag ska börja. Vi spenderade ju tre veckor i Miami, vilket är väldigt länge på samma ställe, på samma hostel och med samma människor. Vi träffade underbara människor som jag saknar grymt mycket nu. Tre veckor är det längsta någonsin jag har stannat på att och samma ställe när jag har rest. Jag vet jag var tre veckor med Frida men det är inte samma sak, då bodde jag ju med henne och 'backpackade' inte riktigt.
De vi umgicks med på hostelet i Miami (Bikini hostel) var två tyska tjejer, Nessa och Mel, en kille från Jersey (ön utanför Frankrike som hör till GB), Chris, en kille från Australien som bodde i Colombia, Andy, en fransk kille (eller han var rätt gammal mot oss andra men han passade in i vårt lilla gäng), Loic och Matt, en amerikansk kille. Det var dem vi hängde med mest, vår lilla grupp så att säga men när vi festade och badade i poolen, jacuzzin mm så umgicks vi med några fler.
En av kvällarna drack vi en del, det var i början av vår vänskap, och hade jättekul. Killarna kastade i Nessa och Mel i poolen med kläder och hela köret, jättekul tyckte jag och skrattade ihjäl mig, tog lite kort osv, tills det var min tur! Då var det inte lika kul kan jag ju säga. Men jag gav inte upp utan en fight. Det slutade hur som helst med mig i poolen och alla andra skrattandes. Såklart fick man ju några krigsskador också; upprivna handleder, blåmärken, rivsår, stickor i benen (ni vill inte veta hur) och många ömma leder och lemmar! Det var början på vår goda vänskap haha.
Vi gick ut och åt, kollade på bio, firade Halloween ihop, hängde på stranden, festade, gick på stan, grillade, spelade biljard och pingis, skedade, badade i jacuzzin -som för övrigt var den värsta skiten jag har badat i. Ni vet min bikini den var ju superlila. När jag gick ur var den knappt ljuslila/gråish/beigeish.. Kan ju säga att det var liiite för mycket klor där i!
Hur som helst så hade vi en underbar tid i Miami (jag saknar det redan), vi träffade underbara vänner som vi absolut vill hälsa på och fick fantastiska minnen som vi förevigade med massa bilder.
Det finns så många bilder jag vill lägga upp men då skulle nog hela blogg.se lägga sönder så jag får väl nöja mig med några stycken bara, kanske lägger in någon fotobomb senare (:

xx bex




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback