ORLANDO: Universal Studios/Island of Adventure - Wet'n Wild

Några dagar efter Key West var det dags för nästa äventyr. Vi tog bussen upp till Orlando och hamnade tillslut på Universals Island of Adventure. Åh vad kul det var! Det bästa av allt var att alla som var där var som små barn igen. Alla sprang runt och lekte, åkte karuseller och gick runt i olika sagovärldar, t.ex. Harry Potters värld. Det var så verkligt, helt underbart. Jag vet inte hur mer jag ska beskriva det. Vi kände oss som barn på nytt, det var väldigt nostalgiskt för oss.

Tyvärr använde vi vår gamla kamera så alla bilderna ligger på den men jag har några jag kan lägga upp nu.

xx bex















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback