My last night in San Francisco

Åh vad tråkigt det känns.. Vill inte lämna Frida, familjen eller staden. Jag har dock haft det jättebra här och kan lämna allt med ett gott samvete. Mot nya äventyr nu då! Imorgon kväll lyfter mitt nästa plan här i USA, då till Tucson, Arizonas näst största stad. Där går Taylor på college. Det ska bli väldigt kul att träffa henne igen efter så lång tid isär. Jag är lite nervös ändå eftersom det har gått så lång tid och när vi umgicks i Australien hade vi ju iaf våra gemensamma aupair-vänner och våra värdfamiljer att prata om men det blir säkert bra!
 
Idag har jag och Frida tagit det lugnt. Vi försov oss imorse, Frida skulle skypa med sin familj vid 10 men vi vaknade 11:30 haha. Sedan tvättade vi, kollade på The Originals och åt en sen frukost. Efter det åkte vi downtown och käkade glass, gick runt lite på stan. Jag köpte ett par converse, en stickad tröja på H&M och några silverringar. När vi kom hem igen så åt vi kinamat och efter det lekte vi kurragömma med pojkarna och deras föräldrar (som vi gör i stort sett varje kväll). Nu har jag flätat Fridas hår några gånger eftersom hon tycker det är så skönt, hehe! Strax dags att sova antar jag. Vi har även packat klart min väska. Jag kan ju säga att den är lagom full, jeez, gick knappt att stänga. Ändå väger den bara 2kg mer än när jag kom hit. Jag har ändå köpt skor, massa underkläder, smycken och säkert fem, sex tjocktröjor. Får inte plats med så mycket mer om jag vill shoppa vilket känns tråååååkigt... Mickis får ta med sig en tom resväska helt enkelt haha!
 
Iaf, jag hoppas att jag har internet hos Taylor så att jag kan uppdatera här snart igen. Annars så hörs vi igen när jag är i Miami och Mickis har kommit!!!
 
p.s. på tisdag är det Mickis födelsedag så jag vill bara säga GRATTIS om jag inte har tillgång till internet något mer. Jag älskar dig så mycket. Vi ses snart! PUSS d.s.
 
xx bex
Älskar dig Frida!

Kommentarer
Frida säger:

Åhhh!! Älskar dig Beccis! <3

2013-10-08 | 06:13:51
Bloggadress: http://fridiisd.blogg.se
Maria D säger:

Fin bild på era dubbelhakor :-)
Ha en fortsatt trevlig resa Becca.

2013-10-08 | 19:40:41
Maria D säger:

Fin bild på era dubbelhakor :-)
Ha en fortsatt trevlig resa Becca.

2013-10-08 | 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback