Tucson, Arizona

Hej igen,

Så låt mig säga att det har varit en eventfull tid här borta i Tucson. Taylor kom och hämtade mig på flygplatsen i måndags kväll efter att jag flugit med det minsta planet jag någonsin befunnit mig på (förutom när pappa flög mig och Mickis). Det kändes lite läskigt men vi kom ju fram iaf!
Ärligt talat så kommer jag inte riktigt ihåg när vi har gjort vad här. Taylor har iaf visat mig runt i stan, på campus och mycket mer. Hon bor i ett nybyggt hus med massa studentlägenheter. De har pool, jacuzzi, bastu, spelrum, tvrum, datorsal, gym m.m. Det bästa av allt är att det är gratis så man kan göra vad man vill, när man vill. Hon har tagit med mig ut på middag, jag har följt med på en lektion på hennes college, vi har shoppat, vi gick ut igår, vi var på dubbeldate idag och sen gick vi ut med hennes rumskompis Amethyst idag igen eftersom det var hennes födelsedag.
Utgången igår var ju hm..sådär. Vi drack alla för mycket. Taylor och jag shotade en hel flaska av fireball och en halv flaska med vodka. USCH!! Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Jag har massa minnesluckor och vaknade upp hos någon helt random kille. Han kände iaf Taylor så han skjutsade hem mig igen. Tydligen så hade han varit schyst och tog hand om mig igår när jag inte riktigt var i perfekt skick om man säger så. Stackars kille. Jag hade inte precis tagit hand om mig själv kan jag ju säga. Så idag har det varit en recovery-dag. Det tog i stort sett hela dagen, kvällen och natten för mig att bli nykter, få baksmälla, bli av med baksmällan och bli människa igen. När jag var någonstans halvvägs där så var det dags för dubbeldaten Taylor hade övertygat mig att gå på. Det var ganska roligt faktiskt. Det var två roliga och trevliga killar. Adam och David hette de. Vi träffade David igen när vi gick ut nu på kvällen. Även fast jag mådde skit rent ut sagt så hade jag faktiskt kul ikväll. Jag har verkligen fått smak på collegelivet och nu vill jag ha mer. Det verkar så roligt med deras fraternities, maternities, sobrieties och allt annat roligt de har. Det verkar så soft att gå på föreläsningarna också. Jag vill också gå på college. Ska kolla upp det där när jag kommer hem!

Nu har jag tyvärr inte så mycket tid kvar här. Jag önskar att jag skulle vara kvar här på Halloween. Det hade varit så kul!
Imorgon är det lördag och Taylor jobbar (på Hooters) så jag har några timmar som jag kan chilla vid poolen och börja packa ihop min röra jag har skapat här i Tays rum! Jag vet inte vad vi ska göra imorn kväll riktigt. Vi går säkert ut. Hon har lovat att visa mig 'the frats', the fraternity houses. På söndag ska vi kanske åka till Phoenix eller något, jag vet inte. vi får se (:

Nu ska jag sova.

xx bex




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback