Tucson -part II

Så, jag fortsätter där jag slutade helt enkelt. Efter vår dubbeldate gick vi ut (även fast jag knappt hade blivit människa igen). Vi gick till ett av studentområdena, det var helt nybyggda hus med studentrum i samt gemensamt kök och vardagsrum. Det var hur fint som helst!! Så jag är glad att jag fick uppleva det. Vi förade hos några tjejer i Tays och Meths förening och körde massa ölspel, hehe fast jag hade sagt att jag aldrig mer skulle dricka!
Dagen efter så jobbade Taylor (på Hooters som den sanna amerikanen hon är) och jag packade ihop min röra i hennes rum!
Vi fortsatte med ännu en utgång på kvällen. Då åkte vi på tre olika fester, hah. Varav en av dem var i ett fraternity-hus. Så nu har jag varit på en sån fest. Ni vet från typ American Pie när det finns massa Alfa, Beta, Gamma, Pi-hus mm; så var det!!

Min sista dag låg vi ute vid poolen, tog det lugnt och åkte sen och åt fin middag. Det var ett rätt coolt ställe. Man fick måla på borden! Haha, så det tog fram det lilla barnet i mig på nytt.

Jag hade en fin tid hos Taylor i Tucson, Arizona, och jag är så glad att jag fick träffa henne igen! Nu ser jag fram emot att hälsa på henne i Denver om något/några år eller att hon kommer och hälsar på mig!

xx bex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback