Sommaren 2013

Innan jag går vidare och berättar om allt roligt jag har gjort och kommer göra här i USA så ska jag bara skriva några snabba rader om sommaren när jag kom hem.
 
Några dagar efter att jag kom hem till Sverige så åkte jag till Oslo och hälsade på bästa Hanna och Evelina (och Tobbe såklart). Jag träffade även Marcus. Jag var där en vecka och hann med en hel del. Jag var med Hanna på hennes jobb. Vi festade, gjorde jello shots och hade det awesome! 
 
När jag kom tillbaka till mitt hemland var det min fars födelsedag och jag bjöd honom på lunch. Drygt en vecka senare så var det Izas födelsedag och hon hade barnkalas. Jag, Mickis, Linnéa och Jessica var där och tog hand om alla trollungarna. Vi lekte lekar, fikade, hade fiskdamm och massa mer skojigt!
Efter det var det Mickis bal och några veckor senae hennes student! Jag har aldrig varit så stolt över min syster. Hon var den finaste av dem alla. Så himla vacker. Jag är så oerhört glad över att jag inte stannade ett helt år borta för då hade jag missat allt det här.
 
Jag har även hunnit fira midsommar, åkt till Oslo igen, jobbat på Ericsson, umgåtts med min familj och mina vänner, varit på festival (Bråvalla), åkt till Serbien och träffat mormor och morfar, samt har jag hunnit fylla 20 och haft fest med Lollo! (: 
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback